Ny säng

Igår åkte jag, Hamphus och resten av min familj till IKEA där vi inhandlade min efterlängtade säng. Jag har levt med en 90-säng hela mitt liv, så nu kändes det väldigt skönt med en lite större, en 120-säng, bland annat med tanke på att Hamphus har kommit in i mitt liv. Stackaren har inte kunnat sova ordentligt här, med tanke på att det varit så trångt i sängen. Men nu är det andra puckar som gäller!
När vi kom hem med åbäket gjorde Hamphus och jag om i mitt rum så vi kunde få in den i möblemanget på bästa sätt. Vi höll på tills vi var klara, runt 22.00. Då var vi så trötta att vi nästan med en gång inveg den nya sängen. Jag hade inga direkta problem att sova i den vilket var mycket bra! Och inte Hamphus heller för den delen.
Mycket credit till käraste som säkert gjorde mer än hälften av allt arbete!




C O M M E N T S .



NAME:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOG:

COMMENT:



Trackback