Överlever jag sommarlovet?

Idag vaknade jag och var på precis samma humör som jag hade när jag gick och la mig. Uttråkad. Fruktansvärt uttråkad. Jag har ingenting att göra nu för tiden. Allt skolarbete är slut och fredag nästa vecka är avslutningen. Detta är jag väldigt tacksam över, det har varit ett hemskt jobbigt skolår. Men nu när allt arbete är över och vi nästan inte har några lektioner har jag ingenting att sysselsätta mig med om dagarna. Hur ska jag överleva sommarlovet egentligen? Jag kommer växa fast där i datastolen och mamma och pappa kommer undra vad som hänt med deras dotter. 
Åter till dagen. Jag åkte ändå med mamma till Bergvik för att jag inte skulle dö av tristess och på köpet fick jag ett par fina byxor av henne. Det var i alla fall dagens höjdpunkt. Jag kände att humöret steg nät jag gick runt där med påsen. Då tänkte jag efter. Jag blir verkligen lycklig av saker. Köpa saker, spendera pengar, även om det råkar vara någon annans. Jag är en väldigt materiell person. Vilken tur att jag snart kommer få spendera upp mina sparade pengar under tre dagar i Stockholm.



C O M M E N T S .



NAME:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOG:

COMMENT:



Trackback