Leva i nuet

Bara för att bevisa hur död min blogg är så vill jag bara visa att jag hade besöksrekord igår. Hela 10 personer hade intresset att klicka sig in här! Jag är nog påväg att bli den nya Kenza, eller varför inte Blondinbella?
Idag ska jag i alla fall ha träning efter en härlig veckas paus. Efter träningen far jag iväg till Forshaga för att hälsa på mitt favorittestorsteron. Det var nu fem dagar sen vi sågs (herregud, bara fem dagar? Och vi sågs ju en snabbis i torsdags också) även om det snarare känns som fem år. Men man måste ju öva lite inför tiden då han ska till lumpen. Åh, jag känner mig ensam redan nu vid tanken. Killar i allmänhet borde sluta vara så macho och stanna hemma med sina stackars flickvänner istället. Och försök inte ens föreslå att jag ska göra lumpen samtidigt, det kommer inte på fråga. Well, jag får helt enkelt njuta av den tid vi har tillsammans nu. För tillfället finns han bara en timme med buss ifrån mig. Det känns underbart det. Lev i nuet Hanna.



C O M M E N T S .



NAME:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOG:

COMMENT:



Trackback