Juleljus i fönstren



I helgen sattes det upp julstjärnor och julstakar i varje fönster hemma hos oss. Egentligen är det ju tradition att pynta 1:a advent, men mammas tradition är att pynta helgen innan 1:a advent. Fråga mig inte varför, men så är det. Men nu börjar man verkligen känna att den är påväg, trots att vädret verkligen inte är något att hänga i granen. Blött och varmt istället för torrt och kallt, vilket jag tycker är ganska tråkigt. Även om jag nästan gett upp hoppet för snö på julafton, håller jag ändå tummarna för att det i alla fall ska komma några flingor denna dag. Undrar hur det blir i år?



C O M M E N T S .
Bea

Morsan pyntar också inför advent XD Hon trivs när hon får plocka fram julsakerna ;)




NAME:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOG:

COMMENT:



Trackback