Skolan just nu

Nu har jag gjort det skriftliga nationella provet i svenska B. Det känns bra, jag satsar praktiskt taget alltid på att få det bästa resultatet, och just nu känns det faktiskt som att det finns en möjlighet till ett MVG. Nu fattas bara att göra det muntliga, sen är svenska B över. Det känns skönt, men samtidigt hade jag hellre slutfört en annan kurs eftersom svenska är ett ämne som jag verkligen gillar.

Imorgon ska jag lämna in ett arbete i religionen och jag har 2/3 kvar att skriva så nu ska jag bunkra upp mig rejält med te och något ätbart och skriva klart det. Och bra ska det bli. Inget slarv eller liknande här inte. Religion är precis som svenskan något som jag tycker om, och denna kurs kommer sluta någon gång i januari redan, vilket känns lite surt.



C O M M E N T S .



NAME:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOG:

COMMENT:



Trackback