Då var det ny vecka igen

Just precis, måndag morgon står på schemat och den nya veckan har precis inletts. Vad står att vänta denna vecka då? Ja, idag har jag en muntlig redovisning i Samhällskunskap B och i morgon ett prov i Naturkunskap A. Sen hinner jag förhoppningsvis med både träningen idag och träningen på onsdag, det var så länge sedan jag tränade tycks det.
Sen ska jag även vara med min käraste vän Beatrice som jag så sällan får chansen att snacka med nu för tiden. Det är så mycket som hela tiden kommer i vägen, men är inte det viktigaste att ta sig tid till sina vänner, egentligen? Det ska jag i alla fall göra nu på onsdag och det är jag glad över.
Detta är en bild på Bea från Uppcon 10.



C O M M E N T S .



NAME:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOG:

COMMENT:



Trackback