Bara ett litet test

Bara för att jag har otroligt tråkigt och för att det har varit så lite text den senaste tiden så kommer här ett test. Läs om du vill.

FAVORIT
Färg: Svart. Ja, för mig är det en färg.
Sport: Karate.
Godis: Nej, inte godis, popcorn!
Affär: Sf-bokhandeln.
Nummer: 23.
Tuggummi: Melontuggummi. Nej, inte sockerfritt.
Helgdag: Lördag.
Årstid: Kan inte välja mellan vår och höst.
Radiostation: Det blir nog P3.

HAR DU NÅGONSIN?

Varit kär: Jag är.
Rymt hemifrån: Nja...
Sovit utomhus: Jajemen.
Spytt i skolan: Nej, tack och lov.
Gjort något dumt som du skrattar åt idag: Ja, mycket.
Sett en död människa: Nej.
Ätit sushi: Japp, några gånger. Ganska okej faktiskt.
Varit på scen: Japp.
Retats: Hamphus är mitt retobjekt.

DU
Svär: Ibland. När saker går åt helvete. Där kom det.
Sjunger bra: Nja, jag är ingen operasångare direkt.
Duschar dagligen: För det mesta.
Vill gifta dig: Ja, det skulle vara mysigt. Men bara om jag är säker på att det är mannen i mitt liv.
Kommer överens med dina föräldrar: Ibland.
Är rädd för åska: Lite läskigt är det.
Äger en iPod: Jajemen, men nu när jag har en Iphone (var tvungen att få det sagt) så behöver jag inte den längre.
Sover med gosedjur: När sover med Hamphus så.
För dagbok: Nja, inte direkt.
Sjunger i duschen: Det händer.

THIS OR THAT
Pepsi/cola: Cola.
McDonalds/Burger King: Mc Donlalds, men BK har godast pommes frites.
Choklad/vanilj: Choklad.
Jordgubbar/blåbär: Jordgubbar. Gud vad gott.
Kött/vegetarian: Kött. Men jag tycker mer om vegetarianer.
Tv/film: Film.
Gitarr/trummor: Gitarr.
Adidas/Nike: Ingetdera.
Kakor/paj: Paj.

KAN DU...?
Gå ner i splitt: I wish.
Skriva med båda händerna: Ja, men jag suger med höger.
Vissla: Yepp.
Blåsa en bubbla: Hihi, ja.
Ha dina ögon i kors: Ja...
Nudda näsan med tungan: Nepp.
Dansa: NEJ.

VAR ÄR DU?
Vad ser man utanför ditt fönster: Tegelhus.
Lyssnar du på musik nu: Ingen, lyssnar på TV:n.
Vad har du på dig: Stor t-shirt, grå tights, strumpor, linne och underkläder.
Vad är det på din musmatta: Sitter med bärbara i knät.

TROR DU PÅ...?
Liv på andra planeter: Ja, liv, men inte nödvändigtvis människoliv.
Mirakel: Ibland.
Kärlek vid första ögonkastet: Nja, men attraktion och kanske in gnutta förälskelse. Mitt förhållande är ett bevis på det.
Spöken: Ibland.
Tomten: Nej.




C O M M E N T S .

Sjunger i duschen? Varför gör du inte det när jag är med för? :(




NAME:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOG:

COMMENT:



Trackback