Sex and the city

Under en period har jag och manvän (tack Carrie för den inspirerande benämningen) sett på Sex and the city - från början - till slut, och det (med högrisk för att ha precis samma åsikt som miljontals andra) är verkligen en fantastisk serie. Igår såg vi även första filmen för andra gången. Idag kunde jag inte låta bli att se den andra, också även den för andra gången. Man tröttnar aldrig verkar det som.




C O M M E N T S .

Svar: Nej men :-D Hehe, vad du är härlig! Tack, med mig är allt bra, med dig med hoppas jag! Kram!

Åh, jag älskar Sex and the city! Perfekt att sitta och titta på när man inte har något att göra, om man är glad eller ledsen :-) Förstår inte att Linn (Fridén) aldrig sett ett enda avsnitt :-P



Filmerna är fantastiska!!




NAME:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOG:

COMMENT:



Trackback