20

Tjugoårsdagen närmar ju sig med stormsteg och jag vet inte säkert vad jag ska göra än. En måndag är det på och har något obligatoriskt dagen efter (kl. 8.15) vilket suger rumpa (ursäkta uttrycket).

Antagligen blir det något mys hemma med kinamat och bubbel, men vet inte vad man ska ha här aktiviteter riktigt. Vore ju skoj med något annat än filmklyshan med det är svårt. Tv-spel finns ju alltid, men vi är tre och har inte mer än två dosor... Man vill ju faktiskt att det ska vara lite speciellt när man fyller 20, men det är inte så lätt när man läser Anatomi och fysiologi-kurs samtidigt. Får göra det bästa av situationen helt enkelt! Ska fira med familjen när jag kommer hem till Karlstad över jul så något har jag i alla fall framför mig. Lördagen innan ska även manvän bjuda ut mig.

------

Har btw pluggat frenetiskt denna dag och kommer även göra det under morgondagen. Nu tar jag dock en paus med manvän och vänner... serien.



C O M M E N T S .



NAME:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOG:

COMMENT:



Trackback