Gosh.


Jag har något helt otroligt att berätta. Jag vet knappt var jag ska börja eftersom detta är något så stort för mig. För andra är det säkert ingen big deal, eftersom många i min ålder upplevde detta redan vid barnsben.
Men jag tänker bara "step right up and say it" - Jag ska till Alanya med manvän på onsdag.
För första gången i mitt liv ska jag till en plats utanför Norden, där de snackar ett språk som jag inte förstår. Och jag ska flyga! Jag kommer för första gången vara högre än den högsta byggnad. Shit alltså. Jag kan inte beskriva känslan. Jag kan bara säga att jag längtar och knappt kan bärga mig tills vi ska iväg. Natten innan kommer vara sömnlös.

1



C O M M E N T S .
Isabella (tinkerbella.blogg.se)
http://tinkerbella.blogg.se/

Svar: Åh vad härligt att höra :) kram




NAME:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOG:

COMMENT:



Trackback