Brukar bara lulla ner något i rubriken, suger på dem faktiskt



Efter en veckas gosande hemma under filt for vi ut på stan.
Jag stillade mitt shoppingbegär med en tröja, en ring och dessa örhängen.
Fejktöjning är perfekt för mig eftersom jag tycker töjning är vansinnigt
vackert, men tycker även detsamma om vanliga hål. Är egentligen
inget stort fan av Gina tricots kläder, men deras smycken är awesome!



C O M M E N T S .
Bea

Svar om "Hen", du vet vad jag menar ;D

Alltså, jag håller absolut med om att det är ett bra och användbart ord i situationer där man inte vet könet på någon. Det var just det att en person kallade någon hon vet var kille för "hen", det tycker jag är att överdriva. :) Jag vill också diskutera saker, det är kul! Fast jag har, till skillnad från dig, nästan lättare för att uttrycka mig i text än verbalt. :P




NAME:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOG:

COMMENT:



Trackback