Hoppsan sa, det var inte meningen, men jag älskar den

Denna lilla pastellprick kunde jag inte släppa när jag stod inne på Monki i lördags. Och kan ni inte förstå mig? Färgerna på jackan passar super till mitt blekta hårsvall och luftigheten är ett under för mig. Jeansjackor i all ära, men för tighta tröjor och jackor gör att jag känner mig kvävd vilket gör denna jacka perfekt enligt min mening. Den kommer sitta finfint nu till hösten med sina blåsiga och regniga dagar!

Så för att kunna kompensera för detta spontanköp ligger några av mina gamla saker uppe på tradera, haha. Ta gärna en titt vettja! Gillar ni gamla tv-spelskonsoller och kontroller ger jag er en extra uppmaning.



Jacka_MONKI



C O M M E N T S .
Lina

Haha, jag spontanköpte en sån jacka jag med när jag var i Sthlm! Den är lovely <3




NAME:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOG:

COMMENT:



Trackback