Kanske dags att ta fram saxen igen?


Sen jag klippte mig har jag varit så in i Norden nöjd. Kortare än såhär har mitt hår aldrig varit och jag är galen i det helt enkelt. Att ha håret så kort. När det var långt var huvudet alltid tungt och efterson mitt hår är så tjockt tycktes balsamet aldrig rinna ur (jag kunde stå i duschen i 20 minuter och skölja) vilket lämnade mig med kletigt och fett hår.

Nu när håret har växt ut lite känner jag att jag vill ha det kortare på sidorna än förra gången jag klippte mig. Jag vill ha en tjock och ruffsig tuss uppe på toppen av huvudet och pinkort på sidorna, det ska knappt gå att ruffsa. Den ljusa färgen är jag nöjd med och just nu känner jag att jag vill ha det så ljust mitt hår är möjligt att gå, och så ljust som plånboken tillåter. För det är dyrt att ha en frisyr som man måste ta hand om. Tänk på det innan ni bleker och klipper av era vildvuxna lejonmaner!

Vill gärna få undan lite hår innan planet går till Kyoto också, ska ju trots allt vara borta i tre veckor och mitt hår växer som ogräs! Haha, borde väl skratta mig lycklig antar jag.



C O M M E N T S .



NAME:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOG:

COMMENT:



Trackback