Låt mig finnas, låt mig att finnas, litet mer


Woho, tentan är över! Blev färdig på 45 minuter och fick faktiskt sitta av tiden. Efteråt firade vi med några öl och lite tugg. Det var riktigt trevligt! Är lite vemodigt nu när kursen är över och alla går tillbaka till sina gamla rutiner. Idag ska jag njuta av känslan av att inte behöva plugga och göra lite vad jag vill. Sen till kvällen ska vi in till staden och ha kul på Kulturkalaset.



C O M M E N T S .
Hanna

Hejsan! Har nyss hittat till din blogg och måste erkänna att jag älskar den! Du är galet fruktansvärt snygg och dina kläder är att dö för! Du är bäst! Ha det bäst :)

Hanna

Har nyss ramlat in på din blogg och måste erkänna att jag är kär! Stilren och personlig design, du är en av de snyggaste som vandrar på denna jord och har en klädstil att dö för! Du är bäst! :D

SV: Vad kul att höra, tack ska du ha! Det är såna här kommentarer som gör att man vill fortsätta blogga. ^-^




NAME:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOG:

COMMENT:



Trackback