The things you say you are going to do but don't


Weheartit.

Denna dagen har varit föga inspirerande, så jag hoppas på att morgondagen bjuder på något mer spännande. Ska dock försöka plugga till grammatiktentan som är på torsdag så förhoppningarna är inte speciellt höga tyvärr.

Dagarna kryper sakta fram, alldeles för sakta. Så typiskt. Men nu är det mindre än en månad kvar till Japan! Det kommer säkert kännas som ett år i den här takten, haha. Kan inte förstå att det är sant. Har ju drömt om detta i många år och denna resan trodde jag faktiskt var en sån där sak som man säger att man ska göra men inte förverkligar. Så dumt egentligen. Jag ska sluta med sånt! Från och med nu ska jag verkligen göra de saker som jag säger att jag ska göra. Livet lär bli himla berikat!



C O M M E N T S .



NAME:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOG:

COMMENT:



Trackback