They wanna get my gold on the ceiling, I ain't blind, just a matter of time before you steal it

Nu är det dags att visa upp två saker som jag fyndat under de senaste dagarna. Två stycken bandeautoppar (vilket jäkla namn, visste ni att det betyder 'pannband' på franska?) för ynka 19 kronor styck. Rea är fantastiskt för en fattig student. Är det kanske någon som längtar till sommarhalvåret? Det gör i alla fall jag. På med bandeautoppen, ett slappt linne, ett par shorts och sandaler and you're ready to go liksom! Så enkelt. Är väldigt trött på att behöva använda tio minuter extra av min morgontid för att det ska behöva pälsas på sig så jäkla mycket innan man ska gå utanför dörren. I alla fall om man vill behålla känseln i fingrarna mer än fem sekunder. Nä, kylan är jag färdig med nu!
 
Texten i rubriken kommer från The black keys - Gold on the ceiling.



C O M M E N T S .



NAME:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOG:

COMMENT:



Trackback