Se världen flyga förbi

Jag tänkte nu att jag ska skriva något glatt och trevligt. Jag längtar nämligen som en idiot till den 18 juni. Då ska jag och Hamphus, bara vi två, hoppa på Swebus som på fyra och en halv timme ska ta oss till Stockholm. Där ska vi shoppa och äta god mat, men framförallt så ska vi spendera två nätter på ett fyrstjärnigt hotell som ligger på Östermalm. Nu är det säkert en del som spydigt tänker: "Men oj, ska de till Stockholm? Helt själva? WOOW...", men det skiter jag fullständigt i. Att bara få umgås med sin käraste i tre dagar och två underbara nätter på ett fint hotell i storstaden Stockholm känns otroligt bra.
Tänk vad mysigt - man går upp tidigt, äter en fantastisk hotellfrukost (vilket är en av de saker som jag längtar till mest), trillar sedan ner på stan, tömmer butikerna på läckerheter, äter middag på en fin restaurang och avslutar sedan dagen med att krypa ner i den sköna hotellsängen och ser på Ondskan (som av en slump alltid går på 4:an när jag sover på hotell). 
För att inte tala om hur jag längtar till bussresan, som säkert kommer vara jättedryg egentligen, men som är så underbar ändå. Man sitter där och ser världen flyga förbi, i handen har man en bra bok, i knät en laptop som surrar lätt och om man ser till vänster om sig ligger kärleken där, med huvudet lutandes mot ens axel. Sovandes.




C O M M E N T S .



NAME:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOG:

COMMENT:



Trackback