Det är dags att vi talar uppriktigt en stund

Jag tänker aldrig tala om för dig att det är fult att vara smal som en sticka därför att det är ohälsosamt, eller att killar gillar lite hull. Lika lite kommer jag tala om för dig att du som har kurvor, valkar, bilringar eller what ever har en dålig livsstil eller är oattraktiv. Jag kommar aldrig uppmuntra till någon form av motion där har målet att få en snygg kropp, vad nu det betyder. Aldrig ska man behöva skämmas över det huvud, bål och lemmar man har, oavsett om man kan slinka genom nyckelhål eller om man rullar fram.
 
Jag kommer aldrig råda dig att eleminera hår från benen, armarna, armålorna eller muttan. Detta för att hur du ser ut eller väljer att modifiera ditt kroppshår det ska alla utom du ge blanka fan i. Inte heller kommer jag tala om för dig hur du ska äta, vad man ska äta eller hur mycket man ska äta utav det för att man ska bli på ett visst sätt. Du väljer vad du stoppar i dig och vad detta är är inte min eller någon annans ensak.
 
När jag bloggar om kläder berättar jag vad jag vill ha på mig för att definiera den jag är. Jag tänker aldrig tala om för dig vad du ska ha på dig eller tycka om, däremot är alla välkommna att inspireras och ta del av det jag gillar. Jag bloggar inte om mode utan om kläder och hur jag väljer att visa mitt inre utåt med hjälp av dem. Ibland kanske jag gillar och skriver om något som är populärt just nu, men då handlar inte det om att det är just modernt utan att jag fastat för det. 
 
Det är din åsikt och ditt välmående som räknas när det kommer till dig själv och hur du väljer att leva. Ingen annans.



C O M M E N T S .



NAME:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOG:

COMMENT:



Trackback